Perquè no el deixo d'estimar!
Hola! Jo estimo a un noi de fa ja uns 2 anys, i a ell s'ho va dir una amiga meva. Ell em parla lo just, no em fa gaire cas, i moltes vegades penso que no li importo. Per la seva actitud amb mi penso que no m'estima, això ho tinc clar, però encara així m'agrada. He intentat veure els seus aspectes negatius, els defectes i he arribat a imaginar-me converses en que em diu a la cara que no m'estima, però res d'això em fa deixar-lo d'estimar. Què puc fer? Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Crec que has fet molta feina per deixar-lo d'estimar. El tema és que està bé que hagis fet tot això, però també és molt important que et donis temps. No podem deixar d'estimar a algu d'un dia per l'altre, dóna't temps i veuràs com ho aconsegueixes!! Centra't ara en altres temes, deixa de fer coses que et portin a posar atenció en ell: mirar el facebook, controlar què fa...Qualsevol cosa d'aquestes són les que no et deixen oblidar-lo! Hem de ser sincers amb nosaltres mateixos i per tant, si tens tantes proves de que no t'estima per com et tracta i com et sents quan parles amb ell ( que com dius són forces), et toca tancar la porta! Posa l'atenció en tu mateixa: en fer coses que t'agradin, compra't una peça de roba que t'agradi i et faci sentir bé, estigues amb les teves amigues, comença a fer algu nou ( alguna activitat, escoltar música nova...). Veuràs que com més t'ajudis a tu mateixa a mirar per tu i emprendre noves experiències, més ràpid aconseguiràs oblidar-lo i guanyaràs confiança i satisfacció amb tu amteixa. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk. Elisabet Aulet Psicòloga