Amor
Hola em dic Sandra mira es tracta de que hi ha un noi ke me agrada molt peró molt peró ell encara es molt...ns..criatura i jo estic donant tot creume tot peró ns...me estic liant no se que fe pasa de mi senbla com si li agrades una altra nena que no se ni si es veritat pero al WhattsApp es ohh....super simpatic i cariños i pobre ho pasa fatal peró me estic tornant loca i ns..ke fer saps me encanta i bn ns sempre esta mes amb altres noies ke amb mi ke bn pero ns.. saps es pf..dificil i sempre ke parlo de aixo de ke m´agrada diu ke no el ralli i tot aixo ns ke fer pk me encanta i en intantat no palar amb ell o allunyarme peró no puc es imposible estic amb un baixon impresionan i estic deprimida pk sembla un fons sense sortida y pff....ns ke fer m´agrada molt i no el vui perdre i avaegades sebla ke li agrado don senyals molt directes peró avegades actua com si no y no estic aclarada
InterPersonal

Hola Sandruxi<3. Sóc l'Assumpta.
Pel què expliques del seu comportament, crec que de moment no "está por la labor" oi?. Potser sí que és més criatura i encara no es planteja aquestes coses de l'amor, o simplement, encara no se li ha despertat aquest "instint" i viu al seu món. De fet, quan et diu que no el ratllis t'està dient que ell encara no està per aquestes coses. Per tant, crec que no et queda altra cosa que acceptar-ho i respectar la seva decisió, ja que no podem forçar a ningú en aquest aspecte. Entenc que ho passis malament perquè tu sí que sents coses de manera intensa i probablement és el teu "primer amor" per dir-ho d'alguna manera, però aquest baixón no és res més que el sentiment de frustració i de tristesa que tens per no sentir-te corresposta. Malgrat ara et sigui difícil de veure, estic segura que amb els dies i les setmanes aniràs millorant i cada cop serà menys intens. Això sí: deixa de matxacar-se, pensa que les coses no depenen només de tu i que és normal rebre "NOS" a la vida, això ens fa creixer. Intenta distreure't al màxim fent coses que t'agradin: sortir amb les amigues, fer esport, escoltar música, ballar, etc. D'acord? Ànims!
Gràcies per la teva confiança. Un petonàs.
www.interpersonal.cat