*HELP* R
Bones us vaig escriure fa un temps, pero no recordo quin titol vaig posar aleshores no trobo la resposta. El cas es que fa 6 anys que m'agrada un noi, practica el mateix esport que jo i portem tota una vida junts. El que passa es que ell no sent res per mi, i si li ho digues, coneixent-lo, tot entre nosaltres es trencaria. Per aixo demano ajuda, a veure que opineu sobre aixo que em passa. Moltes gracies per lelgir-me una altra vegada.
InterPersonal

Hola!. Sóc l'Assumpta.
Una pregunta: com tens tant clar això que no sent res per tu?. Si porteu tant de temps compartint moments, situacions, etc. també és probable que senti alguna cosa per tu, no? No sé exactament quin tipus de sentiment pot tenir cap a tu però com a mínim d'apreci, respecte, valoració, estima, etc. Jo no tinc tant clar que si li fessis veure que tu sents algo més, ell decidís trencar la relació després de tot el què heu viscut junts. Potser no cal que hi tinguis "la conversa" per declarar-te i expressar-li tot el què sents però sí que pots anar temptejant el terreny de manera més subtil, buscant altres maneres d'apropar-t'hi que no et facin ni el facin sentir incòmode, a través de les mirades de complicitat, dels gestos, del teu cos, fer coses diferents a les que heu fet sempre, etc. O sigui, a través de la comunicació no verbal, la que és més potent en les relacions i especialment en el joc de l'atracció i la seducció.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!!!
www.interpersonal.cat