SOS, em vull fer un piercing a casa sola
Hola, et voldria preguntar si es bona idea de ferme un piercing al frenillo d'abaix de la llengua, fa un temps que m'el vull fer, però els meus pares no em deixen, i tinc amics que ja se'l han fet i a mi m'encantaria fer-me un. Que necessito i com em clavo l'agulla?
Moltissimes gràcies!
Elena Crespi

Hola Berta!
Primer de tot, gràcies per la confiança.
En segon lloc volem dir-te que no provis de fer-te un piercing tu sola. És important que puguis fer-lo a un lloc de confiança i amb el consentiment patern.
Crec que en un moment així has de mostrar molta maduresa, tenir paciència i mostrar als teus pares que realment el vols però de manera pausada i tranquil·la. Si et fas un piercing perl teu cantó passaran vàries coses:
-Que els teus pares s'enfadaran
-Que pots provocar-te una infecció molt seriosa
-Que demostres que no estàs tenint una resposta madura
Entre d'altres...
Per tant, has de demostrar als teus pares que realment el vols i fent-te'l tu mateixa no ho resoldreu! Al contrari!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres