M'agrada o no?
Hola!
Doncs gràcies a una amiga, em vaig fer amiga d'un noi del meu insti, aquets noi té un any menys, jo 16 i ell 15. El noi es molt maco, i em cau molt bé, també em tracta super bé i es preocupa si m'enfado amb ell o algo... Parlant d'una noia em va dir: I també és tan guapa com tu?
Em tira bastant la canya, diu de que quedem els dos i això i per mi cap problema com amics... Però per culpa d'un altre amic meu, estic dubtant, ja que jo tenia molt clar que no m'agradava, i ara ja no... No se el que fer, no se si m'agrada o no:S
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És complicat estimar dues persones a la vegada, però és natural que a vegades ens sentim atrets per més d'una persona. Això sí, està bé que comencem a fer feina per a poder prendre una decisió. No cal que la prenguis molt ràpid, dóna't uns dies, però abans de fer aproximacions clares amb un i/o altre (que podria no sortir bé jugar a dues bandes...), està bé que et situis. Et pot ajudar fer una llista del que t'agrada i no t'agrada de cadascú, incloent el com estàs com estàs o aprles amb ells. Això és molt important! Llavors, a poc a poc pots anar veient què t'aporta més un i altre, amb qui tens més en comú, amb qui confies més, amb qui et diverteixes més...i així anar veient com evoluciona la relació amb un i altre, pots anar aclarint aquests dubtes. Ànims! Eli AUlet www.intepersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga