professor... :''(
Hola, tinc un problema, es greu: m'he enamorat del meu profesor. Porto aixi desde l'any passat.
Em poso molt nerviosa cuan el veig.
L'any passat em feia classe, però aquest any ja no m'ha tocat, i sempre miro al meu voltant a veure si està al voltant. És també com una obssesió.
Vull saber alguna manera d'oblidar-lo, ajuda siusplau, estic molt preocupada i ho estic passant fatal.
InterPersonal

Hola!!
Tranquil·la amb el temps t'anirà passant segur. La única cosa que has de fer és adonar-te que el que sents més que amor és una barreja d'admiració i projecció. Vull dir que segurament el fet que el vegis com algú inaccessible i que té un ser poder fa que et sentis atreta per ell, però seria una qüestió més de "fan" que d'enamorada. Les fans, tenen un ídol pel qui senten coses reals, això no ho dubto però que saben perfectament que no podran aconseguir-lo mai i això és el que el fa encara més atractiu i desitjable. Però tot i aquesta admiració no deixen de fer la seva vida normal. Per tant, no t'hi capfiquis, disfruta'l com una fan, però continua la teva vida sense que això faci que deixis de fer res per tu.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat