posible problema mental :(
crec que avegades soc un pel bipolar, poques pro quan u soc es te que anar tutom te que anar amb cuidadu pk per qualsevol cosa mi tornu i avegades no em se controlar en aquestes situacions, nurmalmen estic de bon humor pero quan em pasa aixo ningu m'aguanta... algun consell??
InterPersonal

Hola TEO! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. L'etiqueta que t'has posat és molt gran. Abans de creure-te-la del tot et díria que si consideres que t'interfereix molt a la vida qüotidiana, pots fer una consulta a un psicòleg perquè et situí amb el que et passa i eprquè et pugui donar recursos i estratègies per a controlar aquest impuls tan fort que et surt en algunes situacions. és molt important que tots aprenguem a controlar les nostres emocions, som nosaltres mateixos qui hem de controlar i ser els amos de la nostra vida i de com ens volem comportar davant dels altres, no podem deixar aquesta responsabilitat a les nostres emocions i impulsos. Ànims, hi ha moltes alternatives i estratègies per aprendre a controlar-ho i et felicito molt epr haver-ne pres consciència i tenir ganes de canviar-ho!! Ja veuràs!!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga