no puc oblidar ajuda
Hola, m'agradaria demanar consell perquè fa més de 4 anys que tinc el mateix noi al cap, és la persona que he estimat més.. ens hem liat 4 o 5 vegades però em passat moltes nits tontejan, trucant-nos, sempre que sortia m'envia whats apps de fotos seves.. però la nostre relació és com un cercle, ara estem bé però no parlem, desprès estem malament, desprès tontegem i ens liem... i el meu problema és que ara fa 2 mesos que estic amb un altre noi i l'estimo però tinc a l'altre al cap encara i el que em preucupa més és que una part de mi no vol que s'acabi l'història amb el primer però el cap em diu que realment em perjudica.. què faig? deixo al que estic ara? m'espero un temps? ajuda siusplau!!
InterPersonal

Hola Reginarondo! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel que expliques sembla que la relació anterior t'ha enganxat força, ni que sigui per lo tormentosa que és...encara que costi de creure les relacions també poden enganxar molt quan es converteixen en un cercle viciós. Has de prendre una decisió amb seguretat de si et surt a comtpe o no, que com dius, ara ja tens els teus dubtes...Fes una llista de pros i contres i quan la tinguis davant observa què et surt de la intuició, escolta't i fes-te cas. Per altra banda, et diría que potser no està malament això de prendre't un temps entre relació i relació. Si estàs bé amb aquest noi qeu has conegut, doncs segueix coneixent-lo, però abans de fer aproximacions més fortes, potser cal que et situis tu mateixa. Valora-ho! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga