Le gusto?
Lo siento por hacer el "consultori" en castellano pero me expreso mejor asin.
Me gusta un chico que antes iba a mi clase, durante 3 cursos ha ido con migo, al principio nos llevavamos mal, pero luego al reconciliarnos fue de lo mejor hablabamos cada dia por FACEBOOK, el no tenia movil...Me abria cada dia igual que yo a el, siempre hablabamos de todo, eramos como muuuy muuy amigos..Anoche empece a mirar las conversaciones y pues con cada cosa sonreia por que eran tonterias, bueno en fin que en estos 3 años me ha acabado gustando, no se si yo a el le gusto, por que la verdad no hablamos mucho ahora, y mi fisico no es que sea 10, encima mido 1.57... soy una chica super cortada...Un dia estaba en el pasillo, passo el, me miro y puso cara de tonto mirandome, no puedo evitar mirar-lo y sonreir.
por favor ayuda, nadie sabe esto pero es que no puedo aguantar mas....
pd: siento las faltas:) <3
InterPersonal

Hola hbnjm. sóc l'Assumpta.
En primer lloc, cap problema perquè t'expressis en castellà. Només faltaria!. Jo, ho faré en català, perquè m'hi expresso millor.
Anant al tema del físic. Sí és veritat que estem en una societat que valora i associa a l'èxit un determinat tipus o cànon de bellesa (alt/a, prim/a, fort, pits...etc.). I també és veritat que a la teva edat aquest tema pesa més...però estudis sobre el tema i, el dia a dia que veiem nosaltres a consulta, ens diuen una altra cosa: no a tothom li agrada ni sent atracció pel mateix tipus de físic, i que en les relacions personals o de parella es valoren més aspectes lligats a la manera de ser de la persona (psicològicament, personalitat, etc.) que el físic en si. Un consell: accepta't (físicament i com a persona) i valora't, confia en tu mateixa i en les teves capacitats i habilitats per tirar endavant els teus propòsits, no et comparis massa amb la resta de persones, i treu partit de tot això que tens. I en relació a aquest noi, fes alguna cosa, utilitza les mirades, els gestos, les postures, etc. per anar-t'hi acostant. No hi tens res a perdre. Si la cosa va bé, perfecte! i si no hi va tant, no et frustris i segueix confiant en tu.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.interpersonal.cat