Amor...
Ja fa uns tres mesos que m'agrada molt una noia de la meva classe... Fa un mes, aproximadament, va tallar amb la seva parella (amb la que portava poc temps). Fa una setmana o així, la vaig obrir per Whatsapp i vam estar parlant, vam parlar tres dies, i estavem des de les 10:30pm mes o menys fins a les 02:00am. Ara ja fa una setmana que no he parlat amb ella per whatsapp, per aveure si m'obria ella, però no ha estat així... A classe quasi no parlem, només a les classes d'optativa, que anem junts. Ara no se que fer... no se si li agrado o no... estic realment molt perdur. I per acabar-ho d'adobar soc molt vergonyós i no m'atreveixo a dir-li el que sento. Que puc fer? Espero que em pugueu aconsellar! Em farieu un gran favor! moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola B85M. Sóc l'Assumpta.
Has pensat que ella pot estar pensant el mateix que tu? Li agrado, no li agrado, no sé què fer...sento vergonya. Tots i totes passem per situacions semblants a la teva, quan esnsell: tem coneixent a una persona i notem que hi ha alguna cosa però no ho sabem del cert, tenim vergonya perquè ens sentim insegurs, tenim por a que l'altra persona no senti el mateix que nosaltres, o que ens rebutgi...Eh que va per aquí la cosa?. Consell ràpid: intenta moure fitxa!. No cal que el primer dia li diguis el què sents per ella, ni res d'això, però si que pots "acostar-t'hi" una mica més demostrant-li el teu interès. Pensa que les persones no ens comuniquem només amb el llenguatge verbal, també hi ha el llenguatge paraverbal o comunicació no verbal amb la que podem enviar "missatges" sobre com som, què sentim, etc. Prova-ho, a la teva manera. No hi tens res a perdre!
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.interpersonal.cat