Question???
fa poc que el meu novio i jo vam tallar i ens barallem i ell em pega ns si es normal pero es que cada com tinc menys ganes de viure perque si no el tinc i em tracta aixi no vull viure amb aqest sufriment a sobre i mestic plantejant suicidar-me perque el veig cada dia pero si no puc estar amb ell no val la pena viure. Que em passa com ho puc canviar??
el problema es que tambe li agrado pero em tracta malament com ho puc solucionar??
Rapid siusplau!!!!!!!
Petons adolescents <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Estàs en una situacó molt complicada!!! Necessites que algu et doni un cop de mà!! Sinó la situació s'anirà complicant!! Evidentment que no és normal que et pegui!!! Algu que t'estima realment et tractaria malament? això e´s una falta de respecte molt i molt greu!! Esteu en una situació molt complicada, repeteixo!!! Parla amb les teves amigues o amb un adult de confiança. No deixis que et vinguin més pensaments negatius a la teva ment. Has de tallar aquesta situació en sec. Parla amb pares, professors,e tc. No et sentis sola perquè no ho estàs!!!! Mai estem sols, sempre hi ha algu disposat a donar-nos un cop de mà! Deixa't ajudar, truca la porta d'algu que t'ajudi!!!! Pots viure sense ell, tots hem perdut persones importants i tots ho superem!!! Som molt capaços de superar-ho!!!! La teva felicitat no ha de dependre d'estar amb una altra persona, i menys amb algu que et maltracta!!! lA FELICITAT DEPÈN DE TU MATEIXA I DE COM ET CONSTRUEIXES LA VIDA!!! Necessites ajuda!!! i veuràs com vas veient diferent aquesta situació i com aprèns mol de tot aquest moment!! Cuida't i busca ajuda!! Una abraçada! Eli AUlet www.interpersonal.cat