Perdua important
Fa 4 anys o així que va morir la meva cosina petita tenia 8 anys. Jo i la meva cosina no estavem molt unides però quan estavem juntes ens ho passàvem molt bé. Des de que va passar això em vull suicidar, els meus amics em diuen que no ho faig-hi, però es que vull tornar a passar aquells pocs moments amb que estava amb ella. Ja a vegades que penso que la que tindria que estar morta sóc jo no ella. I sempre que veig a la seva mare o al seu germà gran tinc ganes de plorar però no ho puc fer, no se que tinc però vull recordar-me però sense plorar cada vegada que m'enrecordo d'ella. I casi la majoria de nits la passo plorant pensant amb ella, me l'estimava molt... L'autoestima no la tinc molt alta perquè he passat una depressió aquest 2013 i no vull estar així un altre cop, NECESSITO AJUDA!!! SISPLAU
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que entenc que hagi estat una pèrdua molt dura!!!! I que estàs passant per una situació de dol que s'està allargant més que una depressió en sí. Entenc que no vulguis estar sentin-te malament, però et recomano que parlis amb els teus pares perquè puguis fer un treball amb aquesta pèrdua i puguis guardar a la teva cosina a un lloc bonic del teu cor per sempre. Necessites aquest cop de mà!! parla amb els apres o amb algun adult de confiança que et faciliti l'anar a una teràpia per exemple a treballar aquesta pèrdua. Una feina que pots començar a fer és escriure cartes dirigides a la teva cosina on li expliquis com et vas sentir quan la vas perdre, com estàs ara, qupè et va pasant al dia a dia , etc. Escriu molt!! escriure ens ajuda molt a superar aquestes pèrdues i si de tan en tan et poses trista pensa que és natural, la tristesa també l'hem de sentir eprquè ens ajuda a entendre i acceptar les situacions complicades. No e´s dolent està trist! Lo que e´s dolent és sestar-hi sempre, epr això hem de fer coses per divertir-nos! Eli AUlet www.interpersonal.cat