fandoms :(
holaa! El cas es que jo soc belieber desde fa 3 anys, i les meves millors amigues son directioners desde fa 1 any o aixi. Em sento marginada del grup perque cuan estem juntes nomes fan que parlar dels 1D i jo quan aparto algu del Justin m'el critiquen i aixo no m'agrada perque tenen que compendre que es el meu idol i que em fa mal que l'insultin. Elles queden per parlar sobre el concert, de com aniran vestides...i clar jo no quedo amb elles per parlar de aixo perque sincerament mimporta una merda. Vulguis o no aixo les uneix més i a mi em separa del grup aixo. E intentat parlar amb elles pero no em fan cas, segueixen fen el mateix i estic cansada. Que puc fer?
Gracies per adelantat ^^
Elena Crespi

Hola, com estàs?
Evidentment quan t'agrada molt algú i és el teu ídol, voldries que tothom parlés bé d'ell. En el teu cas, en Justin. Però a les teves amigues els hi deu passar el mateix amb els 1D.
Potser pots començar a tractar a les directioners de la mateixa manera que voldries que et tractessin a tu per ser belieber. És a dir, no cal que t'importi molt el que diguin però potser pots aprendre a escoltar-les i a compartir algunes coses amb elles, sempre i quan mantinguis la teva fidelitat a en Justin Bieber. Potser si comences tu a respectar el que elles diuen, elles et començaran a respectar el que a tu t'agrada.
Evidentment és important que cadascuna us mantingueu fidels als vostres ídols... això no vol dir que ara hagis de començar a ser directioner... però és important mantenir el fenòmen fan i que no ens barallem les unes amb les altres, no et sembla?
També podria estar bé que busquis alguna belieber amb la que puguis compartir tot el que sentiu per en Justin.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com