Somni
Hola, volia comentar-te dues coses,la primera es que sempre he tingut el somni de ser actriu ,cantant i model.Com pots veure tinc 12 anys , casi tretze i aquestots somnis són els més comuns entre els adolescents.Vull ser famosa cap als 14 anys o 15 anys, però com molta gent, diu que pengi videos al youtube ...Però els meus pares no em deixen penjar videos al youtube. LLavors ja no sé què fer , aquest somni l'he tingut des dels 3 anys.
A vegades m'entren depressions de que mai conseguiré el que jo he volgut durant tota la meva vida, pero al cap d'un dia ja torno a estar bé i torna a començar el rotllo...També quan escolto cançons famoses, em motivo i penso que potser algun día arrivaré a conseguir el meu somni.
La segona cosa que volia comentar-te era que estic super obsessionada amb un cantant, l'Austin Mahone, però a la meva edat és normal.
El tema és que sempre que m'envaig a dormir, penso en ell i molt sovint m'agafen depressions però que molt baixes de que la vida no val la pena perquè al fi i el cap tindrà parella i tal , o que igualment si vaig a un dels seus concerts i el conec ...Només passarà una vegada en la vida, i llavors penso de que no val la pena estudiar ja que avui en dia la gent es fa famosa per internet com ell o en Justin Bieber...O altres.
Sisplau necessito moltíssima ajuda i apolls, doneume idees i sisplau no em contesteu que esperi fins acabar els estudis perquè llavors la meva vida haurà acabat.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Sobre el primer sòmni et diría que no et rendeixis si ho sents així. Ara,això de ser famosa als 14 15 anys potser és massa aviat. A part , vols ser famosa o cantant i artista? això és diferent, ser famós ràpid i amb l'objectiu de ser famós és perseguir l'èxit. I l'èxit a vegades no dóna les recompenses que volem. Et diría que l'esforç que tu hi facis, la paciència i la disciplina i creativitat són el que et portarà la plenitud en el que facis. I la plenitud és molt millor i dóna molt millors conseqüencies què l'èxit!!! Parla amb els teus pares de si et recolzen, busca informació d'estudis i carreres artístiques, comença a apuntar-te a alguns tallers i cursos, etc. Però això de ser famosa ràpid no existeix fàcilment.
I pel tema de pensar en aquest cantant doncs sí, és natural a la teva edat. Et recomanaria que tinguis molt clar la diferència entre realitat i ficció i en el munt de gent que voldria conèixe'l. I de depressions res, les depressions són molt cmplicades, el que deus tenir són estats de pena i tristesa. I això e´s natural a la vida. Sentim emocions de diferents tipus i les hem d'acceptar. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat