Problemaa d'amics!
Holaa!
La meva consulta és perque estic confusa. La Laura i el Marc son els meus millors amics, però entre ells fa poc que es van coneixer. El Marc m'ha dit que li mola la Laura i la Laura m'ha dit que a ella potser li mola una mica. El cas es que tinc ganes de plorar per aquest amor, quan hauria d'estar feliç per la Laura (ja qe no ha tingut sort amb els tius), perque si surten tinc por de que m'oblidin i tampoc vull que surtin junts perque jo vaig sortir dos cops amb un amica i ara ja ni ens parlem i no vull que els hi passi el mateix. No se si es que m'agrada el Marc, pero em posu trista cada vegada que pensu en que el Marc li agrada la Laura. Pot ser que estigui tant acostumada que m'estimin ami i no a ella?
Merciiiii
Un petó
InterPersonal

Hola AriiiC! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que demanes has d'escoltar-te per dins i saber si e´s cert o no. Això només ho sabràs tu escoltante i sent sincera amb tu mateixa! De totes maneres, si ells dos s'agraden i volen tirar endavant la relació, tu no tens contol i fins i tot ni dret per a impedir-ho. A més, no crec que et dongués moltes conseqüències positives. Entenc que és dur i que fins i tot ho pots trobar injust, però si al final és així (que tampoc ho saps), és una situació que depèn d'ells dos i que s'ha de respectar. No en vulguis sortir malparada, pensa què pots aprendre de tota aquesta situaicó, i escriu-ho en una llibreta per recordar aquest aprenentatge! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat