Cita
Hola! Soc una noia de 15 anys que mai ha tingut una relació normal... I esque em fan molta por quedar amb un noi per primera vegada, quan coneixo algu per primera vegada em poso a dir tonteries, i em fa por que aixo passi amb els nois... Fa temps que coneixo un noi i sempre parlem per internet, pero em fa molta porquedar amb ell fisicament...si algun dia ho faig, que li parlo? com començo a parlar amb ell? quina agobio!
Elena Crespi

Hola mb98!
De fet... crec que molta gent diu tonteries quan coneix a algú... els nervis fan que no siguem exactament nosaltres i ho hem de normalitzar i tranquil·litzar-nos. Inclús li pots dir a la persona que estàs nerviosa i que et costa parlar amb normalitat.
Com més nerviosa et posi el fet d'estar nerviosa, pitjor anirà. Si entens que és molt normal està nerviosa al principi i que això farà que estiguis una mica més diferent o que diguis "tonteries", cada vegada estaràs més tranquil·la.
Jo et recomanaria que comencessis a parlar de temes que dominis i que t'agradin perquè això et farà sentir-te més bé amb tu mateixa.
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com