Problemes
El meu germa fuma molt i jo el vull ajudar. No se com ferho, pero no vull que es fiqui malalt per culpa dels cigarrets. Nomes te 15 anys!!!!
Com el puc ajudar???
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs li pots explicar la teva preocupació i li pots dir que si s'ha pensat dos cops que elt abac enganxa molt i que llavors és molt díficil deixar-ho i que quasi ta la gent que fuma, llavors vol deixar de fumar i que tots proven de deixar-ho però que costa moltíssim!!! Pots recomanar_li que busqui informació a les webs elpep.info o laclara.info sobre el tabac i que així podrà saber informació objectiva dels efectes de fumar. A partir d'aquí e´s decisió d'ell, i està fora del teu control. El que pots fer tu és això que et dic, més ja és la seva responsabilitat. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat