privat.
M'agradaria que no es fes public. Gracies.
Doncs tot va començar fara uns dies. Jo vaig començar a fer una mica el tonto al grup de whatsapp del qual era admin. Llavors van fer un altre amb mi. (El grup era d'amics). Llavors la gent estava molt callada i vaig preguntar a un si havien fet un sense mi. En aquell moment no en tenien pero a causa daixo van crearlo sense dirme res. El dissabte que es quan quedem sempre tots van dir que no podien i jo em vaig quedar a casa. Al final ho vaig descobrir i vaig danarlis perdo pel que vaig fer i ja esta tot "arreglat" pero sento que no em volen pel que van fer.
Magradaria que no es publiques la consulta.
Merci :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és molt sensat epr part teva que hagis demanat disculpes. Evidentment que ara t'hauràs de confrontar amb les conseqüències, que són el que va passar dissabte. Quan molestem als altres, sempre té unes conseqüències i és responsabilitat nostra assumir-esl. Per això ens hem de pensar les coses dues vegades perquè a vegades no pensem en si serem capaços o no d'assumir les conseqüències. Et diría que sis egueixen passant coses, parlis amb tots ells cara a cara i demanis unes disculpes tal com mala, parla'ls-hi de que no tenies mala intenció (si és així) i sigues sincer en com et sents ara. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat