em costa relacionarme
Hola, sempre he sigut una persona timida i em costa relacionar-me amb la gent, pero com que no soc "popular" la gent no em dona la oportunitat de coneixels, son cruels, la gran part de la classe li sembla divertit assenyalar-me i enriurese'n de mi. A part d'aixo no tinc problemes amb els meus amics, pero a vegades tinc la sensació que soc la ultima de la llista. Faig algo malament??
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs et diría que si que hi ha coses que podries millorar. Per començar, no et creguois que ets la última de la llista. Pensa, si pensessis que que ets de les primeres de la llsita faries alguna cosa diferent el dia a dia: per exemple, entraries somrient a la classe, enviaries més wats per quedar a la gent, faries coses diferents, etc..??? A vegades les idees sobre nosaltres mateixos no ens ajuden a avançar i els que hem d'avançar som nosaltres per iniciativa pròpia. No podem esperar que siguin els altres els que ens vinguin a treure del pou. Per tant, pensa totes les coses diferents que faries si aquesta nit passés un miracle i demà comencéssis a pensar que ja no ets la última d ela llista, sinó de les primeres!! I comença a fer passos per salvar-te a tu mateixa d'aquesta situació. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat