ajuda me enamorat
hola, desde el primer moment que me trobat amb aquesta situació he opptat en demanarus ajuda a vosaltres, fa 1 setmana vaic coneixer al carnaval de sitges un noi, anava disfresat de el senyor de duuf (o com sescrigui) per casualitat ens vam atraure i ens varem liar, pero no ens vam donar ni numeros ni nom, bueno si mel va donar pero anava molt borratxa i no m'enrecordu li vaic donar el meu nom i em va dir que faria el que fes falta pero trobarme i enamorarme, encara no aparegut i jo me enamorat d'ell que algu m'ajudi estic desesperada!!!!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AULET. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és molt divertit que passin aquest tipus de coses a tots ens agrada. El que més em sobta és que diguis que ja estàs enamorada d'ell. Entenc que o passéssiu molt bé junts i que t'atraigues molt aquest noi, i que sentis molta emoció, però abans d'enamorar-nos del tot cal que tinguem en compte una sèrie de coses que amb una nit és difícil observar i conèixer. I repeteixo, no dic que no sentis res per ell o que no us ho passéssiu bé!!! A més, en els lios a vegades no tots sentim el mateix, ens ho passem bé però els dos no s'enamoren igual, això va passant després , segons com ens anem coneixent i com van els coses...Això t'ho dic com a teoria que va bé tenir en comtpe després d'aquestes nits tan divertides i emocionants. Llavors, pel que expliques si no tens telèfon d'ell serà complicat, però mira, si va ser tan especial potser us torneu a trobar o ell recorda el teu nom, això no o podem saber. Intenta saber si d'alguna manera pots contactar amb ell o si et venen pistes del que recordis, però evidentment si anaves tan borratxa el teu record estarà distorsionat. Anar content pot ser divertit, però també té aquestes coses: que no ens recordem de persones i situacions que després ens agradaria fer-ho. Són les conseqüències negatives de l'alcohol. Per tant, no s'hi pot fer res ara ja. Em sap greu, doncs . Hauràs d'esperar o passar pàgina si no te'n recordes. Sort! Eli AUlet www.interpersonal.cat