contesteeu si us plau!
hola!! m'agradaria ser anònima, no sé què em passa però em sento sola, tinc amics però em sento una mica sola perquè de vegades mai em diuen per quedar i la meu mare de vegades em pregunta que perquè no quedo.. i no sé perquè però jo sóc feliç però per aquesta merda tampoc, a l'estiu no em van obrir ni un sol cop per quedar i em sento molt sola però tinc amigues, osigui de vegades parlo amb elles i tal pero mai em diuen per quedar i clar... i tambe mai m'he liat i osigui no vull buscar desesperadament un novio ni res però esque en necessito un.. necessito que algu m'abraçi i em fasi petons quan estic malament però esque tampoc m'agrada ningú i clar.. no trobo a ningú.. i esque de vegades penso que la meva vida és una merda.. no tinc novio, ningú em diu per quedar mai i no vull canviar d'amigues perquè amb elles també m'ho passo bé però de vegades és això.. i no em sento bé..
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AULET. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que et sentis sola, perquè en el que m'expliques veig que no estàs fent cas als teus recursos i punts forts per sortir d'aquesta situació, i has de saber que en tens molts de recursos!!! El primer consell és que no esperis a que sempre siguin els altres els que et diguin de quedar o que el "príncep blau" ( QUE NO EXISTEIX) vingui a buscar-te a casa. as de ser tu mateixa la que et tregui d'aquesta situació!! Això és fonamental perquè la nostra vida depènde nosaltres i prou!!! Per tant, jo no et dic que canviies d'amigues, però si que intentis tu fer passos epr quedar i demanar com estan elles, etc...i a més també caldrà que augmentis la teva xarxa d'amsitats. Fés amistats noves, tots hauriem de tenir diferents grupets, per anar veient com ens sentim amb cadascún, com anem sumant gent,etc (apunta't a alguna activitat, a un grup d'alguna cosa, etc) . Deixa d'esperar que la gent vingui, ara ja tens una edat on el com et van les coses depèn del que i vulguis fer tu!! És la teva responsabilitat. I mira, si amb algunes amigues, amics, nòvios, etc no surt la cosa com t'esperaves , no és que fracassis ni res d'això, sinó que auràs de buscar altres formes de conèixer gent i divertir-te! No et quedis parada!!! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat