Cita
Hola! Soc una noia de 15 anys que mai ha tingut una relació normal... I esque em fan molta por quedar amb un noi per primera vegada, quan coneixo algu per primera vegada em poso a dir tonteries, i em fa por que aixo passi amb els nois... Fa temps que coneixo un noi i sempre parlem per internet, pero em fa molta porquedar amb ell fisicament...si algun dia ho faig, que li parlo? com començo a parlar amb ell? quina agobio!
InterPersonal

Hola mb98! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si algun dia ho fas voldrà dir que estàs afrontant les teves pors! Una lliçó molt important que no ens podem saltar!! De fet, no en podem escapar de topar amb les nostres pors! Si volem aconseguir els nostres objectius només hi ha una manera! posan-t'hi voluntat, confiança i afrontant les nostres pors! Quan t'afrontis a aquestes situacions, et pot ajudar repetir-te missatges com: " tu pots!" , també respira profundament per tranquil.litzar-te i agafar energia. Fins i tot pot ajudar-te portar un objecte que per tu simbolitzi el coratge i la valentia! jugar amb jocs d'aquests ens ajuda molt a connectar amb la nostra part més valenta!!! és com crear-te un amulet per dir: " som-hi! jo sóc molt més que les meves pors!!" Hem d'aprendre a ser nosaltres els reis i les reines de la nostra vida, no les nostres pors! Per tant, endavant, el que li diràs: doncs heu parlat de tants temes per internet que segur que serà més fàcil del que et sembla! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga