EX NOVIO
Hola! Fa ja bastants mesos que ho vaig deixar amb el que era el meu nòvio, amb el qual portava un any aproximadament. Fa un parell de mesos que parlem sovint, per no dir cada dia, i a més ens veiem a l'institut cada dia. Per la manera com és ell, sé que "vol" alguna cosa amb mi, perquè si no no m'obriria per xarxes socials però no sé com fer-ho per donar el pas. No sé si esperar a que passi alguna cosa o si dir-li indirectes... Em podeu ajudar? No vull cagar-la, m'agrada força. Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola gemma! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que la cosa pinta bé,no? Qualsevol de les dues coses que proposes per fer ha de ser la teva decisió, jo t'afegiria que tris la que triis pensis en les conseqüències de cadascuna i per tant, quines conseqüències et veus capaç d'assumir. Pensa també que el moment que esteu passant ara és bonic i divertit, seguir amb aquesta fase i anar veient com evoluciona també et pot aportar confiança i conèixer i veure bé què vol l'altre, per anar decidint de manera natural si val la pena o no seguir amb la relació. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat