Cacao mental...
Hola! Per carnaval em vaig retrobar amb un amic de la infancia al que no veia desde feia 5 anys i bueno vam començar a parlar i sempre es molt carinyos amb mii pero diu que li agraden dos noies i em té una mica liada... Per altre banda, alguns companys del cole m'havien dit dies enrere que li agrado al meu miillor amic i ahir vaig parlar amb ell i mho va confirmar. No vull fer-li mal perquè he estat a la seva situacio, però sé que les coses seran una mica diferents amb ell a partir d'ara i no m'agradaria que aixo passes... Ajuuda pliis
InterPersonal

Hola, no tinc molt clar què em demanes. Bé, suposo que pel tema del teu millor amic. Si li agrades tens raó que la cosa es pot complicar una mica, però si tu no li vas al darrera i li has deixat clar, has d'intenatr tractar-lo amb molt de respecte i n'heu de parlar tan com faci falta per aclarir com us relacionareu a partir d'ara. Si no, cada dos per tres passarà alguna cosa que farà que penseu sobre l'altre i no podreu comunicar-vos com ho fan els amics de veritat. Tingues paciència, ell no es desenamorarà de tu d'un dia per l'altre, li has de donar temps i mentrestant confiar amb què tot es solucionarà.
ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat