Problemes amorosos
Hola adolecents, Soc un noi de 14 anys i estic fet un lio. Estic amb una noia de un any mes gran que jo portem un mes i mig de relecio "seria", ja habiem estat molt de temps 3/4 mesos de rollo. Jo aquesta persona l'estimo molt per tot el que hem viscut pero porto un parell de setmanes que ja no sento res per ella, quan m'obre no sento ni ilusio i noto que em distancio d'ella jo no li vull ver mes de mal, però aquesta releció encara que m'ha costat acceptaro no va enlloc... Ajuda sisplau
InterPersonal

Hola uriiool! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Entenc que no li vulguis fer mal i que et posis al seu lloc per prendre la decisió de què fer. Això diu molt de tu! Et díria que no prenguis la decisió de manera precipitada. Tens vàries alternatives a part de dir-li de cop, que potser seria més díficil per ella entomar el tema: mira què és el que t'ha fet canviar l'actitud davant la relació, si tens ganes de fer-hi alguna cosa. Espera uns dies per si segueixes pensant i sentint el mateix de la relació. Si després de tot això segueixes igual i veus que no ha estat un canvi transitòri, parla amb ella. Digues que necessites espai, que no vius la relació amb la mateixa intensitat. Parlar-ne amb ella també t'ajudarà i et farà sentir que la respectes. Les ruptures sempre són dures i fan mal. Per molt bé que ho fem no es pot evitar el dolor de la pèrdua, però això sí, és més fàcil si ho tractem amb sentiment i cura, tal com tu ho planteges. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga