Ajuda sisplau es molt urgent estic perduda
Hola, sóc una noia, tinc 16 anys i sóc timida. ara mateix em trobo bastant pillada per un noi que treballa a una botiga, no el conec massa, sol quan parlo amb ella quan vaig a comprar i ja esta. ell també sembla molt timid, ja que alguns cops s'ha posat vermell i li costa parlar.
M'agradaria arribar a coneixel més, nose quedar amb ell algun dia, pero no se que dir-li ni que proposar-li per fer, nose com una mena d'excusa.
si em puguesis dir alguna tema per acabar quedant amb ell o almeys aconseguir el seu movil estaria molt agraida, jo no se que més fer, em trobo liada i perduda, sense més opcions.
m'encantaria coneixel és especial, mai havia sentit una cosa aixi amb un noi, no vull deixarlo escapar
sisiplau ajudeume es urgent.
PD: moltes gracies!!!
InterPersonal

Hola guapa!! Aquestes coses sempre costen molt, però un cop les hem fet la por passa de seguida. Necessites una excusa per donar-li el mòbil o aconseguir el seu, no? A veure com podem fer-ho. Mira una de les opcions és ajudar-te d'alguna amiga que no tingui vergonya i li pugui demanar i donar-te'l, i si no hauràs d'anar tu a la botiga i intentar obrir una mica més la conversa que tingueu. no sé de què és la botiga, però no sé intenta preguntar-li quan fa que hi treballa, si li agrada, etc i a poc a poc anireu tenint una conversa i et sentiràs més còmode. Si durant la conversa pots, pregunat-li què fa quan no treballa i llavors serà el moment per veure si teniu alguna cosa en comú o si podeu compartir alguna afició junts. És difícil ja ho sé, però un cop ho hagis fet et sentiràs orgullosa de la teva valentia!!
Molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat