No sé com interpretar-ho...
Hola. Doncs mira, jo timc un petit problema. Hi ha un noi de la meva clase que des de fa un temps sempre m'hi parlo molt (crec que m'agrada). Ell és molt simpàtic amb mi però la nostra relació fonamentalment es basa en que jo li digui quins deures hi ha pel dia seguent i si no els ha fet, encara que jo els hi hagués dit el dia anterior, sempre li he de deixar copiar. Hi ha molt poques vegades que li digui que no quan m'ho demana, i si li dic que no, després em sento molt malament. A més, com és el millor amic del "popular" de la clase, les dos noies de la clase que són les típiques que sempre van amb nois també parlen amb ell, encara que a elles no els hi agradi ell sinó el seu millor amic. Tot i així ell no és de fixar-se molt en aquestes coses i tinc por de que s'acabi pillant per alguna d'elles dues i que em deixi de fer cas. En realitat crec que tinc algunes posibilitats, ja que els nostres amics sempre fan aquell tipus de broma de dir: -ferieu bona parella...-, o coses per l'estil.
El cas es que no sé si ell realment sent algu per mi i si no, com ho puc fer qerquè s'anadoni de que li agrado. SISPLA AJUDA!!!!
InterPersonal

Hola!! Ai la vergonya!! Jo crec que si ell sempre et demana ajuda tu també n'hi hauries de demanar alguna vegada a ell, no? Així tindrieu més motius per estar junts. Hi ha alguna cosa que se li doni bé a ell i a tu no? No sé, algun esport, o qualsevol altra cosa. La pròxima vegada que et demani per copiar els teus deures li has de dir que li deixes coiar però amb la condició que ell també t'ha de fer algun favor a tu. Segurament es quedarà parat i si tu no has pensat en res, no passa res! Li dius que es pensi com t'ho pot tornar! Deixa-li que s'ho pensi uns dies, a veure què diu i com reacciona!!
Sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat