QUE ESCOLLEIXO?
Hola!!!
Abans de setmana santa haig d'escollir les optatives de quart : llati o fisica i quimica i bio, tecno o plastica. Realment tinc un lio al cap no tinc ni idea de que fer i el temps s'em esta acabant. La meva tutora em diu que soc una cientifica en potencia, i encara que s'em donen bé no m'agraden gens. Realment lo que a mi m'atrau es el periodisme, encara que sóc terrorifica en expresio escrita, en castella en canvi en anglès s'em dona perfecte, s'ha m'ha passat pel cap anar a estudiar l'humanístic a anlgaterra o estats units, inclòs australia, no se que fer!!!!!
Plis aconselleume es urgent
InterPersonal

Hola!! Escollir sempre es difícil quan no tenim clar que volem fer, però a mi em sembla que tu ho tens bastant clar, no? Potser el que passa és que el que t'agradaria fer no quadra amb el que hauríes de fer, no? Davant aquest dilema jo penso que la millor solució sempre és escollir el que t'agradaria, ja que si no fas cas al teu cor, un dia o un altre te n'arrepentiràs. Encara que ara no t'ho sembli, sempre hi haurà la opció de rectificar si no ho veus clar. Pensa que no sempre les decisions són per tota la vida. En el cas dels estudis sempre hi som a temps a rectificar.
ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat