Auto-lesions (molt urgent)
Hola... tinc 14 anys, des de finals sisè de primària que em tallo... vaig estar dos anys fent-ho, vaig tornar al meu antic col·legi i ho vaig deixar de fer durant un any... però aquest any he tornat a caure, ara m'he començat a tallar al altre braç, els meus pares o saben però no fan res i jo no ho puc evitar... la psicòloga del meu insti em va fer un informe i el vaig portar al meu pediatra. M'ha demanat visita al psiquiatra crec que al Vall d'Hebron, i una amiga m'ha dit que seria millor anar al ITA, ella està allà al centre de dia per Trastorns Alimentaris, i li he explicat que intento vomitar al acabar de dinar, que ho vaig aconseguir un cop però no ho he tornar a aconseguir i que al mirar-me al mirall ploro de lo gorda que estic, i m'ha dit que pot ser el començament d'un trastorn, que anés allà amb ella, però tinc por de lo que em diguin i lo que em facin fer, sobre tot tinc por d'engreixar-me més, per què ja estic prou gorda.
Medeixo 1.45 i peso 42 kg però crec que me engreixat més... per mi estic molt gorda i vull aprimar-me.
InterPersonal

Hola!! Veig que estàs molt ben atesa, la qual cosa em tranquil·litza. Ara bé, m'agradaria que tinguessis molt i molt clara una cosa que crec que et pot ajudar. Els trastorns psicològics no són virus que s'agafen com ara un refredat o una grip, i amb el que nosaltres no podem fer-hi res. AL contrari, en els casos dels trasntorns psicològics nosaltres podem posar-hi de la nostra part per evitar patir-los. Com? Doncs lluitant per aconseguir que no ens vencin. Perquè et vegis gorda (tot i no estar-ho) i provis de vomitar, no vol dir que tinguis un trastorn alimentari, el trastorn apareix quan la cosa se'ns en va de les mans i no podem fer res per controlar-lo. Tu encara hi ets a temps o sigui, que si relament vols millorar, posa't això al cap: tens a les teves mans dps camins per on escollir continuar, un és bo (lluitar per no deixar-te vèncer) i l'altre és dolent (continuar tallant-te, vomitar…) Quin tries? El bo o el dolent?
Deixa't ajudar i posa-hi de la teva banda per aconseguir superar aquest entrebanc que t'has trobat!!
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat