CREC QUE M'ESTIC ENAMORANT DE LA MEVA MILLOR AMIGA
Hola adolescents.cat! Per començar m'agradaria que posesiu aquesta consulta en anónim anoser que ja ho estigui.
Be, ultimament, fará 1 mes o aixi, vaig comensar a sentir coses per la meva millor amiga, jo mai he estat amb cap tia ni mai he notat ser lesbiana ni res però ultimament sento coses mes enlla de l'amistat amb ella, nose que fer perque he vist els simptomes de quan estas enamorat d'algu i es exactament el que em pasa... Estic confonent els meus sentiments? O realment estic enamorada d'ella? Siusplau ajuda, nose que fer si dirli, callar-mo, pasar del tema o nose! Necessito ajuda urgentment siusplau. Merci, sempre m'ajuden les vostres noticies:)
Un petò Adolescents!
InterPersonal

Hola bonica! L'amor és imprevisible i podria ser que t'estiguessis enamorant d'ella. Si tu notes tots els símptomes segurament serà perquè t'està passant, el que passa és que no sabràs si la cosa va més enllà si no continúes investigan. Et passa només amb ella? O potser t'atrauen també altres noies? A vegades pot passar que ens atrau tant una persona que ens sembla que n'estem enamorats independentment del seu sexe, però no per això vol dir que sigues gais o lesbianes. Hauries de descobrir si a part d'enamorament tens atracció física, si t'imagines estant amb ella en actituds més íntimes, així podràs saber si realment és una admiració relament gran o que t'agrada com a parella.
Molta sort!!
Marina Marull www.interpersonal.cat