ESTIC DESTROSSADA
Hola, sóc una noia de batxillerat i tinc un greu problema sobre amors i tot això... Hi ha un noi a la meva classe que és exactament igual que jo, vull dir, té els mateixos gustos, mateix sentit de l'humor, i tot!, m'ha sorprès tant que m'he acabat enamorant. Però aquest no és el problema. El problema és que a ell li agrada la meva amiga, que és totalment diferent de nosaltres, li costa entendre el nostre sentit de l'humor i tot allò, i segons el que em deia ella, doncs que ella al principi no li agradava gens perquè només el veia com un gran amic i perquè és lleig de cara (té molts granets) i sempre em demana consells sobre què fer, jo li deia que no es deixi guiar pel físic i que si sent que ell val la pena, doncs que estigui amb ell, al final diu que s'ha acabat 'enamorant' d'ell, en resum, que ara són parella oficial, I JO ESTIC MOLT 'DEPRE' perquè em pensava que jo li agradava perquè sempre venia a parlar amb mi i riure plegats i tal... Ningú sap que estic enamorada d'ell, ni la meva amiga, ni ell... En algunes assignatures, jo m'assec al seu costat, però ve la meva amiga i es posa al mig. Em diu que és per estar en mi, però durant tota l'hora es passa rient amb ell, 'tontejant', i jo estic al costat i no ho puc suportar, em sento com una 'aguanta-veles'. ¿Què creus que he de fer? És molt dur veure com ell l'abraça o li posa el seu cap a sobre i tal, i quan ella se'n va a casa, que ell l'acompanyi... i jo al costat... No entenc perquè després em somriu, i em parla molt a prop meu, i em mira als ulls i tal, però a vegades m'ignora bastant. Em va passar el mateix amb aquesta amiga quan erem més petites, 6è de primària, i ella em va odiar molt però vam tornar a ser amigues, (és una persona bastant egoísta, primer parla malament dalgú i l'endemà diu que l'estima i no es guiarà per cap comentari, i penso que és millor esperar, perquè la meva amiga odia la monotonía, parla amb aquest noi fins a la matinada per whatsapp, a classe es seu al mig per parlar amb ell (com the explicat abans) i a més queden per les tardes i tal, jo crec que ella es cansarà aviat... i que si parlo amb ella primer, segurament farà lo impossible perque jo no m'apropi al noi perquè jo crec, que de tantes coses que estem en comú jo i ell, ella em mira amb mala cara... si parlo amb ell primer, com sembla molt igual a mi, potser em tindrà més en compte, i si no l'importo, es separarà de mi.. o potser li ho diu a la meva amiga, i els dos conspiraran contra mi... no sé... ¿He d'explicar-li el que em passa a la meva amiga o al noi que estimo? Si em quedo callada, exploto. I si dic el que sento, potser tots es posaran en contra meva i em sentiré molt egoísta... ¿QUÈ FAIG? (I per afegir més, sóc una persona molt insegura perquè durant tota la meva infància i adolescència he patit bullying pel meu aspecte físic, em deien motes" molt desagradables com bruixa, alien, monstruo.. fins i tot m'han amenaçat, mhan volgut tirar per les escales, etc, i les poques amistats que he tingut abans eren totes per interès (sóc bona en els estudis i donant consells a la gent) i ho he passat molt malament, potser aquesta informació tjaudarà a contestar-me millor...
Gràcies per llegir-me i si em contestes, doble gràcies).
InterPersonal

Hola!! Gràcies per explicar-me el teu problema. Els tríos són complicats i a tu t'ha tocar estar en la pitjor posició. El meu consell és que l'oblidis i que intentis mirar cap a una altra banda, jo no faria res per aconseguir-lo ja que si de veritat li agradessis no estaria amb la teva amiga. Potser si que sou molt semblants, però això no sempre és senyal d'amor o d'atracció, aquestes coses no s'escullen. Si intentes parlar amb ell o amb ella no aconseguiràs res més que embolicar la troca i crear mal ambient entre vosaltres, o sigui que et recomano que intentis disfrutar la seva amistat, sense tenir esperances d'anar més enllà. A vegades l'amor les té aquestes coses i no és agradable enamorar-se del noi que està amb la teva millor amiga. Deixa de viure a la seva ombra i tard o d'hora trobaràs algú que et voldrà a tu i només a tu, ja ho veuràs!
Molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat