...
Últimament sento que ningú m'estima...
Tinc tretze anys i faig 2n ESO, a la meva classe tenim un grup al watsap on preguntem dubtes sobre els deures que tenim, els examens, etc.
El cas és que jo no sóc la típica noiapopular i guapa de la classe dacord?
Aixió doncs, tots es fiquen amb mi, menys els meus POCS amics que em queden, el cas és que sempre es fiquen amb mi i, és clar, jo sempre m'he de defensar sola, ja que no vull que els meus amica es fiquin pel mig, no vull que pasin pel mateix que jo.
L'administrador del grup és un noi que a mi em cau bé, no som amics però almenys ell no m'insulta.
El cas és que pel grup sempre m'insulten els nois, i jo me defenso, pero la cosa es va fent cada vegada mes gran i per tant l'administrador del grup es veu obligat a expulsar aa a algu, ja que no és la primera vegada que hi ha baralles, i, com és normal, em va expulsar a mi abans d'expulsar a a lgun dels seus amicas a pesar de que es fiquin amb mi, quan em van haver expulsat, el nen que principalment es ficava amb mi em va començar a parlar a parlar per privat, insultant-me cada egada més, dient-me que ningú m'estima i que a ningú li importo perquè soc una merda...
Llavors li vaig dir a l'administrador del grup (per privat) lo que m'estava dient el nen aqueell per privat, i l'administrador continuava dient-me que jo no em defensava, que el que jo feia era atacar, cosa que va fer que hagués de seguir defensant-me sola.
El nen que em molestava li va dir a la seva novia el molt covard, ellla es un any mes gran, i tambe em va començar a insultar...
NO EN TENIA PROU AMBQUE ES FIQUESSIN AMB MI ELS DE LA CLASSE I ELS NOIS GRANS QUE ARA TAMBÉ HO HAN DE FER LES NOIES DEL CURS SEGÜENT!
Sempre que la mama em pregunta que com ha anat l'escola li contesto que bé, però no puc aguantar més amb la mentida.
QUIN SENTIT TÉ VIURE SI DISFRUTO LA VIDA I NOMÉS TIN SUFRIMENT??
M'he tallat un parell de vegades (amb no gaire traça) em pensava que això m'ajudaria per un moment a oblidar tots els meus problemes, però en realitat no és així, les úniques marques que han deixat han sigut les marques de les poques ganes que tinc de viure.
SAPIGUEU QUE SI ENCARA NO M'HE SUICIDAT HA SIGUT PERQUÈ NO HE SABUT COM FER-HO
algun consell?
InterPersonal

Bonica!!!!!! Què esperes a destapar tot aixó parlant amb els teus pares o els teus professors!!! No tardis ni un minut més! Aquestes coses s'han de tallar d'arrel!! Com més tardis, més mal et faran i això és inacceptable!! Qui ha de solucionar això no ets ni tu ni cap administrador de grup de watsapp, ha de ser un adult i has de demanar ajuda, ja que si no coneixen el problema no podran fer res per ajudar-te. Un cop hagis parlat amb algun adult, ensenya-li tots aquests missatges, i després una de les coses que has de fer és canviar-te de num de mòbil i donar-lo només a la gent que t'estima i et valora, res de grups multitudinaris, la gent es sent molt valenta darrera d'un mòbil!!
Creu-me, parla amb els teus pares ja! I ni se't passi pel cap tallar-te, ja has vist que noserveix de res. No els hi donis el gust a aquests que t'insulten de desmontar-te!
Una abraçada enorme!!! I recorda, això només podràs arreglar-ho amb l'ajuda d'algun adult.
Ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat