enamorada
holaa, mira, fara un mes o una mica mes que vaig començar a parlar amb l'ex d'una amiga pero aixo ja esta olvidat en ells dos. un dia vaig rebre un whatsapp dientme vols lio¿? i jo li vaig dir"osigui per mi si pero no mo crec massa" i es veu que van ser els seus amics.
jo li vaig dir això perque quan passava pel seu costat abants de la conversa els seus amics cridaven el seu nom perk m'enteres.
ara, estic enamorada d'ell i vull algo mes pero no estic segura... creus quel'hi hauria de dir algo o començar alguna conversa???
merciii
InterPersonal

Hola!!! caray quin nois més desagradables si t'han fet això!! Jo parlaria amb aquest noi directament sense watsapp pel mig. Si els seus amics li agafen i hi escriuren coses en nom seu no te'n pots fiar gaire no? D'altra banda hauries de valorar què passarà si t'emboliques amb l'ex d'una teva amiga. Parlen amb ella abans, per assegurar-te que no hi veu cap problema.
Fes el que et dic parla amb la teva amiga i quan sàpigues que tens via lliure, parla amb ell directament. Serà la millor manera per aconseguir el que vols, sense que els amics s'hi posin pel mig
Sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat