lio al cap....
hola,resulta que tinc un gran lio al cap,la cosa es que nose que fer perque vaig estar sortir amb un noi un temps peros'ens va anar a Sabadell i ho vam deixar...i desde llavors no hi he estat amb cap noi ho e estat superant pero cuan ya casi li havia oblidat torna a la meva vida justament cuan un noi que lebabem temps parlan m'ha dit de estar de lio...i yo nose que fer perque tinc novio pero tambe l'estimu a l'altre...
InterPersonal

Ui, ui, quin mals de cap!! Que t'agradin dos nois no és fàcil, oi? Bé, el que jo faria es tenir una conversa amb mi mateixa per adonar-me del que sento realment. Aquest noi de Sabadell, ha vingut per quedar-se o tornarà a marxar? Ell està interessat en tu?
El noi amb qui estàs ara, t'agrada realment? O només estàs amb ell per oblidar l'altre?
Aquest tipus de preguntes és important que te les facis per saber cap on tirar, ja que és important que tinguis clar què fer, abans de fer-ho, per evitar equivocar-te. ara bé, un cop prenguis una decisió, hauràs d'assumir les conseqüències del que perds i no mirar enrere. Sigui quina sigui, estarà bé, perquè estaràs fent el que tu vols i hauràs valorat bé les conseqüències.
Molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat