Perquè no contesteu?
Molta gent envia consultes urgents i espera un munt i no rep resposta. Mentre que alimentació i sexualitat van sempre al dia, però psicologia va súper atrassat i no responeu mai. Hi ha vegades que la gent confia en una resposta urgent i vosaltres no l'hi doneu. Fa temps vaig enviar una pregunta, que necessitava resposta molt urgent, i cada dia entrava però no em responieu, i cansa.
InterPersonal

Hola! Tens raó, anem molt retrassades, però hi ha un motiu. El nostre tema és més general que els altres que són més específics i per aquest motiu el nombre de consultes que rebem és altíssim. Responem les consultes per ordre d'arribada per tant, per més que poseu que és urgent, fins que no arribem a la vostra consulta pot passar un temps, per tant us demanaria que intentessiu fer les consultes amb un cert temps de marge, tot i que sé que no sempre es poden preveure aquestes coses, però és la única manera d'assegurar-vos una resposta a temps. Et demano disculpes si aquesta tardança t'ha afectat d'alguna manera, fem el que podem per estar al dia però cada dia n'arriben més i més. Estem posant tot el que podem de part nostra perquè aquest temps d'espera vagi disminuint.
Gràcies per la teva opinió.
una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat