desastre sentimental
vale pues mira jo, ni que tinc 12 anys, he sortit amb uns quants nois de la meva classe, i el mes passat vaig sortir amb un una setmana, i avui que un tio del que tothom sabia que estic pillada (ell també), m9ha demanat de sortir, després de fer un intent fallit ahir. I jo estava molt contenta i tal, i avui em diuen: Que no sé qui et diu puta i eso... i ja vaig passar per això, i no tinc ganes de tornar-ho a passar, es com una mena de bullyng que impedeix que pugui disfrutar d'un nòvio. Ell m'ha obert per facebook i m'ha dit que jo surto amb qualsevol... i li he dit que la gent s'inventava la meva vida, però ara no tinc ganes de parlar-li, si us plau, consell? que puc fer per que la gent deixi d'insultar-me aixi? i una altra cosa: per que quan un noi surt amb moltes noies seguides és un machote, pero quan ho fa una noia és puta?
InterPersonal

Hola bonita!! Tens raó amb això que dius que els nois són machotes i les noies putes quan tenen moltes relacions. És un prejudici que està molt implantat a la societat des de ja fa massa temps. Per tant, la única manera de fer-li front és donant-li zero atenció. Quan facin comentaris sobre les teves relacions pensa que en el fons moltes vegades és enveja, no deixis que t'afecti i mira endavant amb el cap ben alt. Quan algú et digui que has tingut massa relacions, no li donis la més mínima importància i canvia de tema. La teva vida és teva i només tu saps el que et convé. Si et poses a argumentar la teva vida amb el primer que et critiqui li estaràs donant el que busca. per tant, tu ni cas. Ara bé, vigila que els nois no vinguin a demanr-te per sortir pensant que els hi diràs que si sempre. Abans de dir que si a algun noi, pensa-t'ho dues vegades, t'agrada de veritat? Li agrades tu? teniu futur? T'aportarà alguna cosa? Està molt bé tenir nòvios, però han de ser històries amb algun sentit, sinó pot passar-te que a la llarga et sentis buida si les teves relacions no t'han omplert com cal.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat