noi del blog
vaig coneixer un noi pel xat i vam parlar ell es gaI jo tambe vam fer una cam i els dos vam enseñar la cara per hem fa por que difundeixi alguna cosa que hagi fet captures de pantalla o alguna cosa per l'estil
Elena Crespi

Hola, com estàs?
Això que comentes és el risc de les comunicacions per internet amb imatges. Però si no has fet res del que te n'hagis d'arrepentir, no cal que pateixis.
Planteges un bon dubte... cal que fem cam amb algú que no coneixem de res? Ostres, en principi no hi hauria d'haver cap perill (sempre que tinguis cura de què fas i què deixes de fer) però, eviddentment, sempre hi pot haver el risc de que utilitzin aquestes imatges per alguna cosa amb una finalitat no tan bona...
No sé si has tingut oportunitat de tornar a parlar amb aquest noi. Potser valdria la pena mantenir una mica les distàncies les primeres vegades que es parla amb algú... tot i que, qui té mala intenció la tindrà...
Esperem que ell no sigui d'aquests!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com