Nois!!
Holaa:)
Sóc una noia de 15 anys casi 16, faig 4t d'ESO. Al meu insti hi ha un noi que fa 2on d'ESO pero que tè la meva edat. Aquest noi per mi és moolt guapo i m'agrada molt físicament pero mai he parlat amb ell perquè sóc molt tímida pero mès d'un cop ens hem quedat mirant-nos aguantant la mirada i algunes de les meves amigues diuen que li agrado.
Vull dir-li alguna cosa pero no se que dir-li ni de que parlar amb ell perque no tenim cap tema en comú!!
Temes de conversa siusplaau?? Excuses per començar a parlar amb ell??
Moltes graciees!! :)
InterPersonal

Hola!! si no el coneixes és normal que no sàpigues què dir-li, primer l'has de conèixer per saber quines són les seves aficions, gustos, etc. ara bé, si aneu al mateix institut si que teniu almenys un tema de conversa en comú, i és les classes, els professors, etc. aquestes coses sempre funcionen! Demana ajuda a algna amiga teva i aneu-hi juntes a dir-li alguna cosa, com: a quina classe vas? o coses d'aquest tipus, si hi vas amb una amiga no et sentiràs tan violenta.
Intenta esbrinar què fa a la sortida de l'insti i si va a algun lloc en concret, potser podries anar-hi tu també i així us veurieu en un lloc diferent a l'insti.
No sé, són mils les coses que pots fer!! Només has d'atrevir-te a fer-ne alguna!
Molta sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat