Ajuda!
Hola! escric aqui perque estic feta un lio...
t'explico: fa un any i mig aproximadament vaig començar a sortir amb el meu novio 3 anys més gran que jo (aleshores jo tenia 14 i ell 17). A la setmana li vaig comentar a la meva mare i encara que no ho acceptava, m'apoyava. Però després, quan portavem ja 3 mesos, vaig decidir dir-li al meu pare. El problema és que no accepta la relació i porta un any que està insuportable. El problema és que no sé què fer perquè a sobre només ha parlat amb el meu novio dos cops i hi ha dies que li dóna per parlar bé d'ell o dies que l'odia a mort. També, aquest problema influeix a la parella perquè els dos volem tenir relacions sexuals però si ho faig sento que decepciono al meu pare (encara que ell no ho sapigués)
Si us plau, ajudeu-me, estic molt confosa!
Elena Crespi

Hola!
No sé si has pogut parlar d'això amb el teu pare i que t'ajudi a veure què fa que uns dies parli bé d'ell i d'altres dies no.
De vegades, pels pares, és difícil veure que els seus fills es van fent grans i que van prenent les seves decicions. Sovint, tenen por (quan parlem d'amor) que els seus fills s'equivoquin i prenguin decisions errònies o que algú els hi faci mal. Possiblement per això el teu pare deu estar batallant dins seu per entendre que tens parella.
Et recomano que li puguis comentar a ell, tal qual ens ho has comentat a nosaltres.
Sobre el tema de les relacions sexuals, ho pots guardar per la teva intimitat.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com