CUTTING
Hola ja fa casi un any que va passar però hem costa molt controlar-me.
L'any passat no tenia amigues i hem sentia molt sola. No tenia ganes de viure i no volia seguir enfrontant el dia a dia amb cara llàstima ni pena. No trobava cap solució, i vaig dir: Arriba la fi!! Vaig pillar un cúter i hem vaig fer un tall. No era profund però hem vaig sentir bé. Llavors això es va convertir en una costum i en menys d'un any vaig acabar amb els braços plens de talls.
Vaig aconseguir parar sense ajuda d'un psicòleg, però ha vegades quan veig un cúter penso : per què no ho fas? Encara no és estiu, i per un més no passa res. I hem poso nerviosa quan tinc alguna cosa que talli a la mà.
M'agradaria saber com intentar seguir endavant sense aquesta merda.
Merssi
A veure si hem contesteu ara!!!
InterPersonal

Hola!! Gràcies per explicar-me el teu problema. Crec que la feina més dura ja l'has aconseguit, adonar-te que tens un problema i fer el que calgui per parar. Tallar-se s'ha convertit per tu en una erina per sentir-te millar, però t'has adonat que no és la solución i has deixat de fer-ho, enhorabona! El més difícil ja ho has fet tu sola sense l'ajuda de ningún!! Ara el que et queda no és tan difícil, no defalleixis!! és com si haguessis agafat un vici i ara el teu cap et diu que continuos, però no l'escoltis, no li facie cas, quan estiguis davant d'un cúter, fuig, treu-te'l de davant la vista i fes-ho ràpid ja que si et poses a pensar el teu cap et farà dubtar. Treu tots els cuters que tinguis a casa, tira'ls a la brossa. Fes com si estiguessis deixant de fumar i tiressis les cigarretes que tens a casa. Sigues valenta i construeix una frase que et serveixi de consol quan et sentis dèbil. Una frase de l'estil: tallar-se és dolent, avui, ahir i sempre. Repeteix-te-la cada vegada que t'entrin ganes de fer-ho així no deixaràs que el teu cap et faci dubtar.
n'estic segura que te'n sortiràs ben aviat, el més dur del camí ja ho tens superat, et queda molt poc per arribar a la meta, ara no et pots rendir!!
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat