No puc més
Sempre he sigut una noia madua per la meva edat.Tinc molts problemes acomulats, pateixo bullying, només tinc un amic amb el que confiar. Vaig comensar a fumar des de fa uns mesos. Tinc una germana amb la que no tinc bon rollo,té 20 anys. Als 16 va comensar a fumar i a dorgar-se, ara està amb un noi que la maltracta. Vaig a uns psicóloga, els meus pares s'han enterat de que fumo. ma mare té problemes d'anssietat i tindrán que hospitalitzar-la. El meu pare té problemes amb la feina. Em comparen constantment amb la meva germana. Sempre parlen de mi, de que els hi busco problemes. De que no hi ha un sol día que sigui tranquil amb aquesta casa. Vui morir-me, vui que s'acabi tot, ells no apren de fer-me comentaris prespectius dolents cap a mi, sé que cada cop m'estimen menys i qué, nomñes faig que buscr-los problemes. Sento que poc a poc em moro més rápid interiorment. No em tenen confiansa, ells mateixos ho han dit. Ja no sé que fer amb la meva vida...Em tallava, i estic per tornar-ho a fer, per a veure si algun día m'equivoco i un cert tall produeix la meva mort...
InterPersonal

Hola preciosa! Sé que estàs passant una època molt dura i difícil però no vull deixar d'animar-te perquè sé que te'n sortiràs. N'estic segura. A casa teva t'estimen, d'això no en tinguis cap dubte, el que passa és que cadascún dels membres de la teva família té un problema gros al qual enfrontar-se i això fa que no puguin estar per tu, ja que el seu problema els hi treu tota l'energia. El que ells voldrien és que tu no els hi causesis cap problema afegit, per això s'empipen tant amb tu quan alguna cosa no va bé, primera perquè no poden estar pels teus problemes si no solucionen els seus abans i segona perquè segurament es desesperen més veient que no te n'acabes de sortir com ells voldrien. Ja sé que no és just, però això és el que passa a casa teva. A veure, dius que tens un amic amb qui confies i una psicòloga que t'aten, no? Doncs agafa't ben fort a ells, ja que ara mateix són els únics que podran donar-te l'ajuda que necessites. No pensis que és poca, ja que encara tens algú més que t'ajudarà com ningú. Saps qui? Tu mateixa. Valora't i valora la teva vida, lluita per sortir d'aquest pou on ara et sembla que estàs, pensa que no hi ha cap nit tan fosca que no tingui el seu dia i intenta continuar endavant. No per ells, sinó per tu, ja que t'ho mereixes. Fumar, tallar-te i el que sigui que facis per evadir-te d'aquest forat negre, no t'ajuda, al contrari fa que t'enfonsis més i més, per tant, gira el mitjó i arremanga't per lluitar, això et farà més forta, ja ho veuràs.
Ja sé que no és fàcil, però amb tot el que m'expliques hi veig moltes ganes de tirar endavant com sigui. A mesura que tu estiguis millor t'adonaràs que els que t'envolten també et tractaran diferent i aconseguiràs veure-ho tot d'una altra manera.
t'envio molts i molts ànims i tota l'energia del món!
Una abraçada enorme!!
Marina Marull www.interpersonal.cat