que puc fer?
Hola, necesito ajuda! Tinc un novio al que l'estimo amb la meva vida, pero jo ja vaig este amb ell pero el vaig deixar perqué hem va ficar les banyes o aixo es el que deia la gent pero ell mu negaba. Llavors vaig sortir amb un amic seu, pero ell hem va dir que m'estimava i jo vaig deixar al seu amic per tornar amb ell perqué jo segueixo enamorada bojament d'ell. Ara estic amb ell i jo li dono tot l'amor que tinc pero noto que ell suda de mi i siempre li tinc que obrir jo el whats app i quan quedem acostarme jo i aixi continuament i jo crec que no m'estima com jo l'estimo pero els seus amics diuen que si i jo ja no se que fer perqué em fagi mes cas. Que puc fer perque s'acosti ell i m'obri ell el whats? Que faig per cridar la selva atencio ? Que faig perqué m'estimi mes? Gráciles, petons!
InterPersonal

Hola laia17!!! Gràcies per la teva consulta. Abans de res, t'has d'assegurar que ell vol estar amb tu, és a dir que no està amb tu per obligación. I la única manera de saber-ho és preguntan-li. Si ell et diu que si, que està amb tu perquè vol, hauràs d'acceptar que la seva manera de viure la relació de parella és diferent a la teva. Potser tu ets més detallista, més carinyosa, etc. canviar-lo, no el canviaràs, per tant hauràs de valorar si vols estar amb una persona com ell. Una cosa és de qui ens enamorem i una altra com viu l'amor cadascú. Ell potser és més distant, la única cosa que pots fer és dir-li com et sents i com et fa dubtar la seva actitut, més enllà d'això poca cosa pots fer, ja que ha de ser ell qui faci alguna cosa per demostrar-te el que sent.
Molts ànims bonica!!
Marina Marull www.interpersonal.cat