Preucupacio
Hola sóc un noi de Barcelona.
Tinc un problema amb la meva millor amiga, ultimament trobo que esta molt descentrada amb els estudis i ultimament està fumant masses porros i ara els seus pares com que ja saven que fuma ja pot fumar tranquilament a casa seva, això es una cosa que em preucupa i he estat parlant amb una amiga sobre el tema i ella també creu que tenim que fer algú pero no savem com dir-li ni que fer amb ella per estem molt precupats per aquest motiu em volgut contactar amb vosaltres per que ens pugeu acosellar a veure com la pudem ajudar, de moment ja em quedat amb ella el Dimenge per explicar com ens sentim i el nostre precupament que tenim per ella peró no savem molt bé com dir-li
Moltes Graciès per l'ajuda
PDT:perdoneu per les faltes d'ortografia
InterPersonal

Hola!! M'imagino que vaig tard, ja que no responem els missatges amb tanta urgència degut a l'allau de consultes que tenim. Però el que vull dir-te espero que us serveixi per altres vegades. Està molt bé que us preocupeu per la vostra amiga, és un gest molt bonic i us honra molt. el que crec és que si ella no es vol deixar ajudar la única cosa que podeu fer és fer-li costat. Per acceptar l'ajuda d'algu, una persona primer ha d'acceptar que té un problema i fins que ella no el vegi per més que vosaltres si i que li digueu, us costarà molt que faci res per canviar. Per tant, no us desespereu si ella no fa res per canviar, vosaltres feu-li costat igualment i expliqueu-li el que sentiu, fins que ella s'adoni que teniu raó i us agafi la mà que li esteu brindant per ajudar-la.
Molta sort!!
Marina Marull www.interpersonal.cat