:(
HOLA! Tinc 13 anys, i encara no he tingut cap mena de relació ni he donat el primer petó, ni res d'aixó... És normal?¿ A vegades penso que mai tindre cap relació... :(
Algun consell??
GRÀCIES!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mantén la tranquil.litat perquè és ben normal això que m'expliques a la teva edat! Just ara estàs entrant en una etapa de la teva vida en que se t'obren moltíssimes portes!! Moltes experiències i gent nova anirà entrant a la teva vida, i l'enamorament i l'amor també. Evidentment no tot depèn de nosaltres , però sempre hi podem fer alguna cosa: sortir a conèixer gent, afrontar la vergonya, etc. No és just que pensis que mai tindràs cap relació!! Et queda molt epr descubrir! Ànims i deixa que la vida et sorprengui!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga