La ex nòvia
Hola bona tarde. Vinc a demanar ajuda perquè ja fa més de 3 mesos que ho vaig deixar amb la que ara és la meva ex-nòvia i segueixo sense poder-la oblidar. Ella era una bona amiga meva de petita que la vaig retrobar a l'estiu de fa dos anys i ara farà aquests dos anys que es va convertir en la meva millor amiga. L'estiu de l'any passat ens vam començar a "enxoxar" i vam acabar junts, cosa que ningú dels dos teniem clara, i vam durar uns 3 mesos i mig. La cosa per la qual necessito ajuda és perquè no consegueixo oblidar-la, vull aconseguir-ho i de veritat que intento no pensar-hi i intento ser fort però cada vegada que la veig m'agafen com unes petites punxades al cor qua no puc controlar. Sé i crec que ja he après que ja no tornarem a ser el mateix que abans i només vull recuperar-la com a amiga ja que farà uns dos mesos que no ens parlem. Neccessito ajuda perquè no sé quan parlar-li ja que encara em sento insegur i no sé com fer-ho.
PD: m'agradaria parlar-li en voltes de l'abril perquè es cumpliran dos anys des de que ens vam retrobar però ja hauran passat 4 llargs mesos i no sé que fer... AJUDA! :(
Gràcies..
InterPersonal

Hola!! Gràcies per confiar amb nosaltres i perdona el retard en respondre, però anem de bòlit amb tantes consultes!!
A veure, oblidar algú del qui has estat enamorat no és fàcil, tu estàs en el procés de fer-ho però com ja deus saber, a part de difícil també pot ser molt dolorós. No et desanimis, el que sents és normal, encara que sigui dur. No sé què us va portar a tallar la relació no perquè no us parleu, però crec que si la vols recuperar com amiga, és important que sigui el que sigui el que us ha portat a no parlar-vos ho solucioneu. Si encara et fa mal veure-la, potser el millor, que t'esperis a tenir-ho un mica més supert ja que si no pot semblar que el que vols és tenir-la com amiga com una excusa per tornar-la a enamorar i ella això ho pot viure com un engany. L'amistat i el desamor no són gaire bons companys, per tant abans de res, intenta oblidar-la per poder ser el seu amic de veritat.
Molts ànims!!
n'estic segura que ho aconseguiràs!!
Marina Marull www.interpersonal.cat