ex novio
Hola!
Necesito ajuda! Fa mitg any vaig deixar al meu ex novio (que es d'un altre continent i llavors no ens podem veure) perque m'havia enterat de que nom´es sortia amb mi per tenir novia pero fa un mes li vaig donar una altre oportunitat perque durant tot aquell temps m'havia estat demanant que li dones la oportunitat aixi que vaig pensar que allo no era veritat pero ara s'ha posat de perfil a una noia i he vist que havia posat que era el seu amor. Li he preguntat que qui era i m'ha dit que era la seva novia i que feia 3 mesos que sortien. Diu que no m'ho havia dit perque no sabia com fer-ho i que per aixo s'ha posat la foto. Estic molt decepcionada i no se si eliminar-lo del meu facebook o seguir sent la seva amiga com si no hagues passat res. No se que fer!
Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola!! les relacions a distància són complicades, però les ex-relacins no tene perquè ser-ho, al contrari, que estigui en un altre continent t'ha d'ajudar a passar pàgina més ràpid, ja que no l'has de veure cada dos per tres. Ara bé, si el tens agregat al facebook, evidentment, cada cop que pengi una foto te n'enteraràs i ho passaràs malament, no penso que sigui mala idea que l'eliminis per poder-lo oblidar, ja tindreu temps més endavant d'intentar ser amics, però abans t'has d'assegurar que no hi hagi sentiments pel mig. Per tant, podries fer-ho per ajudar-te a oblidar-lo. No pateixis, ja veuràs que et serà molt més fàcil així.
Molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat