VOL TORNAR...
HOLA! Pues resulta que fa uns dies em va deixar el meu ex novio i em va dir: t'estimo, pero vull que siguis feliç amb un altre persona. JO em vaig quedar flipan i em va venir un atac de ansietat... El dia seguent em va enviar un missatge dient: hu sento, vols tornar amb mi? I jo, com que me l'estimo moltissim, li vaig dir que si. El cap de mitja hora em diu: bueno millor no, seria millor que hu deixesim i varem començar a discutir. Aquell dilluns al institut m'agafa per la cintura i em diu a l'orella: Vols tornar amb mi? I jo li vaig dir que si un altre cop que si perque mel estimo moltissim i encara no el puc oblidar.Em va deixar per la mateixa rao i ara vol tornar a sortir. Se que esta jugan amb mi pero jo vull esta amb ell perque mel estimo massa! Que faig, torno amb ell o men oblido per sempre? Ell diu que aquesta vegada va de debó pero no se...
InterPersonal

Ostres tu, quin noi més indecís!! Vigila no en surtis escaldada d'una relació així! Mira, el que jo faria és parlar amb ell abans de prendre una decisió, si et fa ballar com una baldufa com a mínim hauries de saber perquè té tants dubtes no? Demana-li que sigui sincer encara que això suposi ferir els teus sentiments, ja que si només et regala l'orella, no podràs saber el que pensa de debò i perquè fa el que fa. Ja sé que te l'estimes, d'això no en tinc cap dubte, però també t'has d'estimar a tu mateixa i cuidar-te, perquè si una cosa és segura és que am qui hauràs de passar la resta de la teva vida és amb tu mateixa i per tant has d'aprendre a cuidar-te el millor ppossible. Pensa que per molt que ara ho passis malament si decideixes deixar-lo, amb el temps ho superaràs, però si estàs amb un noi que juga amb tu i amb els teus sentiments, pot fer-te molt més mal del que t'imagines. Creu-me parlar amb ell com abans millor per aclarir aquesta situació.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat