No se que fer.
Hola, tinc 15 anys i ancara no me "liat" amb ninguna noia, els meus amics em presionen i m'ho repeteixen constntment.
El problema no son els meus amics si no el que he de fer; Ajuda si us plau!!!!
InterPersonal

Hola pereee!!! Crec que aquestes coses no es poden forçar, sinó que han de sorgir de manera natural. Vull dir que trobo que és molt normal que tinguis ganes de liar-te amb algú, però per fer-ho necessites aquest algú, si no no veig com podries. per tant, el primer que has de fer és mirar al teu voltant per saber si hi ha alguna noia que t'agradi, i això no sempre és fàcil, ja que un cop la descobreixis, hauràs de saber si ets correspost o no, la qual cosa fa que no depengui només de tu... Per tant, abans de pensar ne embolicar-te amb algú, hauries de tenir clar el que et comento, sino veig difícil el que em demanes. Si ho fas així, crec que no has de tenir cap problema, ningú neix ensenyat, però quan hi ha sentiments les coses sempre són un pèl més fàcils. Tots em tingut una primera vegada i gairebé tothom la recorda plaent, però si vols forçar les coses, vigila que no t'acabi sortint el tret per la culata.
Tingues paciència, tard o d'hora els teus amics haura de callar...
Molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat