tanga
Hola! Tinc 14 casi 15 anys i magradaria conprar alguns tangues ja que sento que son molt comodes i tot pero sempre vaig a comprarho tot amb la mare i no li vull que dir en vull un em fa molta vergonya que puc fer? Moltes gracies:))
InterPersonal

Hola pelirrojita!! Encara que et compris els tangues sola, és a dir, sense la teva mare, a casa te'ls veuria, ja sigui a la rentadora o al calai, per tant, t'hauràs d'animar a dir-li com sigui, sinó no veig com pots fer-ho. Per fer-ho, si et fa molta vergonya, pots ajudar-te d'alguna amiga que et doni un cop de mà. Tens alguna amiga que en porti? Ho sap la seva mare? com li ho va demanar? Segur que et donarà idees per fer-ho tu, i si no.... algun dia que vagis a comprar amb la teva mare enporta't amb tu a alguna amiga i poseu-vos a mirar tangues, a veure què diu la teva mare.. potser et costarà menys demanar-li si alguna amiga et dóna suport, no et sembla?
Ànims i sort!!
Marina Marull www.interpersonal.cat