MOLTES GRACIES!
Hola bueno,bona vesprada que es el primer que es diu. No sé si hui eu llegireu pero volia dirvos una cosa,que es simple pero que em trau un somriure tots els dies.
Volía dir que una simple pagina, em trau millons de somriures que cada vegada que entre así,em faig mes bona persona,em doneu forçes cada dia de veritat.Soc mes bona persona gracies a vosaltres,em eu solucionat moltísimes coses,i quejo volia donar les gracies,mil vegades perque soc molt feliç gracies a vosaltres,que mémociona tot el que poseu.M'he posat moltes vegades a plorar llegint,vegent simples videos,i no sols jo, les meves amigues tambe ja que veiem la pagina juntes. Perfavor no borreu la pagina mai, o com es diga. Vuic que els meus fills la vegen,que segeixen un bon exemple,así els fareu bones persones.I aclarirá asi me problemes que no em voldrá confeçar.PERFAVOR,SISPLAU SEGIU AIXÍ NO EM CAMBIEU MAI.
No savia a quina de les tres dirliu,aixina que teu dic a tu,pero es per a totes tres, i la gent que fa posible aso´,gracies.
InterPersonal

Hola bonica!!
faré arribar la teva carta a totes les que fem possible aquest consultori, ens agrada molt pensar que us és útil i que d'alguna manera us podem donar un cop de mà en moments difícils, a mi personalment m'alegra molt pensar que t'hem ajudat en algun moment i espero continuar-ho fent, ja que penso que els adolescents sou un tresor que hem de cuidar, ja que és una etapa de la vida que no sempre és fàcil, i ar després de llegir el que escrius encara n'estic més convençuda que sou fantàstics!
Moltíssimes gràcies pel teu missatge, t'envio pilons de petons i abraçades!!
Marina Marull www.interpersonal.cat